torsdag 1 juli 2010

Mina kökstalanger

Vill bara säja att det gick bättre än jag trodde att göra middag i går. Jag fick inga klagomål alls! Det känns bra och veta att man faktiskt kan lyckas med nåt så att man liksom anstränger sej och inte bara skiter i och skrubba ordentligt eller vad det nu är man har fått i uppgift.

Kvälls-smisket var härligt...... Det fick jag ju för att jag inte varit tillräckligt flitig när jag städade. Jag hade ju inte misskött mej så mycket så det blev liksom lagom hårt och lagom lång tid han höll på. Och bara med handen. Jag tycker om förnedringen av och lägga mej över hans knä och hur han faktiskt håller fast en så att det inte går att ta sej loss. Nu kände jag hans stånd också.......

Jag funderade på att smeka mej själv i går kväll trots att jag inte får för jag var så himla kåt men jag tänkte att det kändes häftigt att inte göra det. Kåtheten får väl byggas upp tänkte jag....

I morse berättade Mr X att Jonny ska titta förbi i kväll. Jag vet inte vad det innebär men jag blev väldigt upphetsad. Mr X förstod det och gick fram och kände efter om jag var våt. I kväll kanske vi ska göra nåt åt det där sa han. Det låter lovande..... Han kommer nog hem snart så jag ska göra mej beredd. Jag ska alltid stå i hallen när han öppnar ytterdörren har jag fått veta. När han åker bil är det lugnt för det hörs ju när han kommer tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar