torsdag 8 juli 2010

Intensivt

I går kom jag inte åt att blogga. Det var min första riktiga "heldag" i går så att säja. Inget extremt hände men det kändes väldigt intensivt för att det var liksom hela tiden. Jag var helt utpumpad och inte särskilt kåt när jag skulle lägga mej trots att kvälls-smisket var skönt. Men ändå fjättrade Mr X mina händer till ett hundhalsband som han satt på mej under dagen. Det gjorde mej faktiskt lite kåt.....

Jag önskar att han band mej oftare. Det verkar som om Jonny är mer för sånt. Förr eller senare lär jag "find out"..... Ganska snart tror jag för jag gjorde en hel del misstag i dag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar