söndag 4 juli 2010

Äntligen

I morse sa Mr X att jag snart skulle få smeka mej själv..... Om jag var riktigt duktig och gjorde precis som han sa. Jag vet inte om ni tror mej men när jag väl skulle göra det var det faktiskt lite svårt och komma. Jag var helt enkelt för nervös!

Han körde mej till det lilla samhället och tog mej till en lägenhet. Han berättade att han skulle ha koll på mej vart jag än gick för han hade en kikare. Jag skulle lyda hans kommandon "till punkt och pricka" som han skulle ge mej via mobilen. Jag skulle inte prata om han inte sa åt mej och göra det utan låtsas att jag lyssnade på musik i min hands free.

Han öppnade en byrålåda i hallen (hans lägenhet??) och tog upp en kort kjol som jag skulle byta till. Och trosorna av!

Jag gick sen ut och väntade på hans "order". Det han sa åt mej att göra var att gå runt i en liten "park" på andra sidan gatan. Jag fick under inga omständigheter rätta till kjolen. Om den åkte upp fick den vara så. Det gjorde den medan jag gick. Nåt jävla stretchtyg. Jag kände mej väldigt besvärad och skämdes men jag kanske inbillade mej att den var högre än den var.

Sen sa han åt mej att sätta mej på en parkbänk som stod så att man kunde sitta med ryggen åt dom som gick förbi. Men Mr X såg mej framifrån från fönstret.... Lite buskar emellan gångvägen också men inte så höga och inte så täta.....

Bresa på benen! Jag tvekade en halv sekund. Nu! Jag lydde. Sen sa han att jag skulle smeka mej till orgasm. Jag fick absolut inte titta mej om efter folk och inte sluta förrän jag kommit. Jag kände mej väldigt besvärad över att vara ute bland folk men lydde. Det låste sej dock först men ganska snart kände jag hur enormt skönt det var. Jag blev helt varm inte bara av det varma vädret. Men ändå dröjde det innan jag kom för jag ville att det skulle gå snabbare än det gjorde eftersom jag var skiträdd för att bli påkommen.

Nu har du fått det du ville ha din kåta slyna sa Mr X när jag var klar. Vad säjer man då? Tack sa jag..... Kom nu tillbaka till bilen sa han. Jag reste mej och rättade så klart till kjolen så som man väl gör automatiskt..... Det skulle jag inte gjort fick jag höra i öronsnäckorna..... Tydligen ska jag få betala för det på nåt sätt. Upphetsande.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar