Jonny var här i går. Han kom till middagen. Han är nog lite snyggare än Mr X och framför allt ser han hårdare ut. Alltså till sättet. Nåt över honom avslöjar att han är sadistiskt lagd eller vad man nu säjer. Vid det här laget blir jag kåt av minsta lilla så jag kände hur det liksom strömmade till bara av att se på honom.
Mr X tvingade mej att niga för Jonny..... När jag neg sa Jonny till Mr X är det så du uppfostrar dina slynor? Mr X sa åt mej att niga djupare och att jag skulle få extra smisk på kvällen för att jag inte vet hur man "för sej".
Jag serverade maten och fick höra att den inte var riktigt varm och att jag skulle få mer extra kvälls-smisk därför. Jonny gick och jag fick kvälls-smisk. Lite hårdare än dagen före men ändå härligt..... Sen kom tortyren. På två sätt.... Mr X band mej vid min säng när jag skulle lägga mej för att jag inte skulle kunna ta på mej själv. Jag blir extremt kåt av att bli bunden och är ju så kåt överhuvudtaget att det var tortyr i sej. Han sa att han inte litar på mej. Att jag kanske skulle tillfredsställa mej själv..... Det var det ena. Det andra var att jag aldrig fick kissa så jag kunde inte sova så bra....... Men på nåt sätt klarade jag det ändå. Puhhh!
Dagen har annars varit lugn. Mr X kommer snart tillbaka och jag behöver inte fixa mat åt honom sa han.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar