onsdag 30 juni 2010

Han får besök......

I dag blev jag riktigt förnedrad, men på ett bra sätt..... Jag blir jäkligt kåt när jag tänker på det. Har inte tid att skriva så mycket tror jag men jag vill i alla fall skriva lite.

Mr X tycker om att låta mej städa. Jag måste se flitig ut också när han tittar annars blir han arg. Att städa är tråkigt men jag blir faktiskt kåt av att "slava" eftersom jag aldrig vet när han kan komma förbi. Han säjer att han kommer att ge mej hårdare straff ju fler gånger han måste säja till mej att jobba hårdare. I kväll ska jag få ett smiskstraff. Det så kallade kvälls-smisket......

I dag har jag ont i fötterna förresten. Jag har gått i obekväma högklackade skor och fått fula skavsår. Jag är inte van vid så höga klackar så det ser nog inte så sexigt ut. Mr X är inte så noga med kläder men jag har fått känslan av att det kanske kommer allt eftersom. Jag behövde inte göra lunch till honom i alla fall, men ska göra middag snart. Nån jävla gryta. Det kommer gå åt helvete tror jag.

Nu babblar jag bara! Jag skulle berätta om förnedringen. Jag höll på att dammtorka överallt när två polare till Mr X kom på besök. Peter och Kalle kallar jag dom här. Jag visste inte hur jag skulle agera för Mr X sa inget först. Peter och Kalle hejade på mej och jag svarade hej. Jag fortsatte damma. Saken är den att jag var väldigt kissnödig och tänkte att jag kanske kunde gå nu när Mr X hade besök. Jag gick mot toaletten men när jag skulle gå in stoppade Mr X mej. Vad har jag sagt sa han! Han tvingade mej säja att han bestämde när jag skulle gå på toa medans Peter och Kalle stod och glodde.

Sedan till det som nog var det mest förödmjukande jag upplevt på lång tid. Han tvingade mej att kissa i en potta mitt på köksgolvet framför dom. Men jag fick inte lov att sitta på den utan fick liksom stå på huk. Allt hamnade inte i pottan heller...... Det fick jag torka upp och så fick jag be om ursäkt för att jag var så klumpig. Jag vet inte varför jag blir så kåt när jag tänker på detta. Det är ju ganska sjukt på något sätt haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar