I dag skulle jag åka och handla mat i slampiga kläder. Det var mitt straff för att jag rättat till kjolen. Jag pallade nästan inte det. Funderade på att säja ifrån och ta "ledigt" i stället men äsch jag känner ju ingen på det här stället. Det var konstigt att folk inte glodde mer.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar