måndag 12 juli 2010

Jonny, jonny.......

Jag har varit hos Jonny sen i fredags kväll och gud vad mycket som har hänt! Det är omöjligt och berätta allt så klart men jag kan ju berätta lite. Kanske också återkomma då och då om det inte händer så mycket hos Mr X.

Först och främst fick jag lov att ha slampiga kläder hela tiden och lära mej olika ställningar och gå sexigare etc..... Svårt för mej haha så jag blev naturligtvis straffad ordentligt. Hans smiskstraff var allt från vanlig smisk modell hårdare till att bli ordentligt fjättrad vid en slags plint och slagen på stjärten med diverse redskap tills jag grät. Jag lärde mej snabbt att inte be om nåd för då blev det alltid värre utan undantag. Trots att det gjorde jäkligt ont fann jag njutning för jag blir obeskrivligt kåt av och bli bunden så att jag verkligen inte kan komma undan. Tok-kåt!!

Han tyckte också om att sätta mej i stupstocken (heter det väl??) och att fästa vikter på brösten samt låta mej stå i omöjliga ställningar där misslyckande betydde obehag. Mer om det senare kanske. Måste sluta nu.

1 kommentar:

  1. Har du inte kunnat njuta av sommarvärmen något? :-)

    SvaraRadera