söndag 8 augusti 2010

Ska till Jonny

I kväll verkar det som om Jonny ska hämta mej. Fan vad kåt jag är..... Jag ska var där i flera dagar tror jag och jag tror inte att jag kommer kunna blogga. Ville bara säja det....