söndag 8 augusti 2010

Ska till Jonny

I kväll verkar det som om Jonny ska hämta mej. Fan vad kåt jag är..... Jag ska var där i flera dagar tror jag och jag tror inte att jag kommer kunna blogga. Ville bara säja det....

1 kommentar:

  1. Berätta gärna vad som hände när du kommer tillbaka...:-) Ha det så gott.

    SvaraRadera